۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

امروز هنگام ورود به دانشگاه ، براي اولين بار در ترم حاضر با درخواست کارت از سوي مامور حراست دانشگاه مواجه شدم . از آنجايي که مرکز آموزش عالي ما يک مکان کاملن بي سر و صدا و خاموش بوده ، پيگيري کردم تا ببينم دامنه ي اين اتفاق تا کجا هست . چون مي دانستم موضوع به 16 آذر مرتبط است ، اولين جايي را که پيگيري کردم دانشگاه آزاد بود که در روز 13 آبان مرکز تجمع همه ي دانشجويان معترض بود . در اين پيگيري متوجه يک اتفاق خارق العاده شدم . بحث بررسي کارت هاي دانشجويي براي اجازه ي ورود به دانشجويان در تمام دانشگاه هاي اهواز به راه افتاده ، اما در دانشگاه آزاد علاوه بر اين ، با کاشت دو شهيد گمنام در اين دانشگاه و اعلام روز 16 آذر به عنوان يادواره ي آنان امکان حضور بدون دردسر بسيجيان ونيروهاي سرکوبگر را در دانشگاه براي برخورد شديد با دانشجويان معترض فراهم آورده اند . از اين رو پيشنهاد من به دانشجويان معترض اين است که در روز مذکور از حضور در دانشگاه خودداري کرده و اگر قرار است تجمع اعتراضي برگذار کنيم ، مکاني به غير از دانشگاه آزاد را از طرق ممکن اعلام کرده تا گرد هم آييم .
براي 16 آذري سبز سبز سبز...

هیچ نظری موجود نیست: